Megtisztított szívvel
2019. április 22. írta: Schneller Alex

Megtisztított szívvel

25105625_1929316367331517_2103627569_n.jpgVan családom, szívem pedig hálás

Hazátlan nem vagyok, ami egy nagy áldás…

Szülőföldemen élhetek, egy hajlék alatt,

Ellenségek között reményem nem apadt.

 

Nem halok szomjan, de nem is éhen,

Nem vagyok dúsgazdag, ami nem egy szégyen…

Életem értelme nem észrevétlen

Érdemtelenül már így is sokat éltem.

 

Nem kell pénz, életemet nem adom!

Gonosz hatalmak járjanak csak vakon,

Tiszta szívvel, hálásan örvendezek,

Befolyásolni nem fognak, bűnöző nem leszek.

 

Szabad maradok, s élek örökké,

A talaj lábam alatt, meg nem szűnik többé!

Életet terjesztő hangok áradnak,

Létem valósága nem hódol be a bánatnak!

 

(valamikor 14 évesen)

A bejegyzés trackback címe:

https://ejtoerno.blog.hu/api/trackback/id/tr4414780434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása