Kezd alakulni
2019. április 22. írta: Schneller Alex

Kezd alakulni

simon-migaj-432653-unsplash.jpgBe szép. Nagyon szép. Ugye? Szerintem is. Mert. Csak. Mondd. Hogy. Szép. Így na. Látod, hogy megy? Ha viszik. Ha meg nem, akkor áll. A. Pete. Elmegy horgászni. Aztán hazajön. Megy. Ha van hova. Ha nincs, akkor marad. Arad. A rad. A fok. Város. Lekváros. Dzsemes. Ízes. Ja, szerintem es. Egész érthetetlen, mi? Nem. Csak te. Meg én. Mármint most te. Amikor olvasod, vagyis olvasom, akkor te, vagyis én. Egészen nagyszerű mi?

Írtam: egy hónapja.

A bejegyzés trackback címe:

https://ejtoerno.blog.hu/api/trackback/id/tr4414780216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása