Válasz
2019. május 30. írta: Schneller Alex

Válasz

danielle-macinnes-222441-unsplash.jpgSzeretem az életet

S nem csak egyetlen formáját

Szeretem a kihívást,

Amely emberré formál át

Szeretem a harcokat,

Mert a győzelem édes előre

Szeretem a küzdelmet,

Még ha nem is sikerül elsőre

Szeretem az irigyeim,

Mert tudom, hogy sikeres vagyok

Szeretem a tanácsokat,

S nem csak amiket én adok

Szeretem ha kérdeznek,

Mert szeretem a válaszokat

Szeretem a napot,

Amikor levetik az álarcokat

Szeretem a népemet,

Mert egy nyelvet beszélünk

Szeretem a családom,

Mert azonos a vérünk

Szeretem az embereket,

Még ha nem is tudnak róla

Szeretem az iskolát,

Még ha unalmas is az óra

Szeretem az érzéseket,

Mert szabadon lehet szeretni

Szeretem, hogy ezt az érzést

Nem kell többet keresni.

Mert:

Szeretet a képzelet

És szeretet sok ezer gondolat

Szeretet amikor elveszik

Minden egyes gondodat

Szeretet a hűség,

És szeretet az új esély

Szeretet amikor a kisgyerek

Azt kéri tőled, hogy mesélj

Szeretet a boldogság

És szeretet minden öröm

Szeretet minden tett

Amihez nem társul a közöny

Szeretet a bizalom

És szeretet a védelem

Szeretem, hogy szeretek

És ez így jó nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ejtoerno.blog.hu/api/trackback/id/tr5614870444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása